27 Mart 2011 Pazar

Son Yazı

Bu bir veda yazısı adından da anlaşılabileceği gibi.Uzun zamandır zaten bir şeyler yazmıyordum. Bu blogu açmamda bir çok amaç olmasına rağmen en öne çıkanı çevirdiğim çizgiromanları yayınlamak oldu. Ve çeşitli nedenlerden(zamanımın olmaması, ilgimi kaybetmem gibi) çeviri yapmıyordum uzun zamandır. Yarım kalması pek içime sinmediğinden IŞIK 2'yi de bir kaç hafta önce çevirdim. Yine de bu sayede blog biraz hareketlense de uzun zamandır aktif olmayan blogu fiilen bitirmemin zamanının geldiğini düşünüyorum. Zaten ne kadardır yazmadığım,çevirmediğim ve de blogun en çok ziyaret edilen bloglar arasında yer almadığı düşünüldüğünde aslında bunun o kadar önemli olduğu söylenemez. Ve bunun bir veda  yazısı olduğu için karamsar bir hava uyandırması gerekmiyor.Blogta çevirilerimi yayınlamak, ilgilendiğim konular hakkında yazmak benim için gerkçekten güzel şeylerdi ve her güzel şey gibi bittiler. Kolay ulaşılması açısından çeviri başlıklarını bıraktım. Son söz olarak yazdıklarımı, çevirilerimi okuyan, yaptıklarımı takip eden, yorum bırakan herkese teşekkürler.

5 yorum:

  1. Üzüldüm şimdi. Ne zamandır spiderman ı bekliyordum. Sen başlattın beni o kadar buna şimdi de bırakıyorsun hiç yakıştıramadım :) Durumunu anlıyorum. Harcadığın emek gerçekten kaliteliydi ve zamanı geldiğinde karşılığını alırsın diye umuyorum.

    -Draco-

    YanıtlaSil
  2. Tam 4 yıl dolmuş, buraları terk-i diyar edeli :)
    Emekleriniz ve güzel paylaşımlarınız için teşekkürler.
    Hayatta başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Bu blog u çok kişi bilmiyir ama sevdiğim bir blogtu :(

    YanıtlaSil
  4. Yazık olmuş yaa, 2011 yılı gibi bir zamanda(Çeviri bloglarının ilk örneklerinin çıktığı zamanlar) bu bloğu bırakmasaydın belkide kendine güzel bir ekip bulmuş ve şu an bir Tççt, bir Türk Çizgi, bir Çizgi Roman Tımarhanesi gibi -on binlere hitabeden- geniş bir kitlesi olan bir blog olmuştun...

    YanıtlaSil